Doprava a platba
I. Způsoby platby
1) Platba bankovním převodem – bez poplatku
Po provedení objednávky ihned obdržíte na Váš e-mail platební údaje. Zásilka vám bude odeslána ihned po přičtení fakturační částky na náš účet.
2) Dobírka – v HOTOVOSTI při doručení kurýrem
Částku za objednané zboží zaplatíte přepravci při převzetí zásilky v hotovosti.
Dobírkový poplatek
Česká republika: 49 Kč
Slovensko: pouze platba bankovním převodem
(Po provedení objednávky ze Slovenska nám prosím zašlete stručný e-mail na info@GabiGym.cz se žádostí o přepočet CZK na EUR dle aktuálního kurzu.
Obratem vám přepočet zašleme. Následně provedete EUROPLATBU.)
II. Přepravné
1) Balík do ruky – PPL
Česká republika: 129 Kč
Slovensko: 199 Kč (jediný způsob přepravy)
Přeprava závěsného KRUHU: Pouze Balík do ruky PPL
Česká republika: ZDARMA
Slovensko: 99 Kč
2) Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop
Česká republika: 89 Kč
3) Osobní odběr
0 Kč (pouze platba bankovním převodem)
Po provedení platby převodem si zboží můžete vyzvednout na této adrese:
GabiGym – Lenka Sobková
Jurkovičova 1549/8
Karviná – Nové Město
735 06
Doprava ZDARMA pro objednávky v celkové hodnotě od 4.000 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Přepravu zásilek nám zajišťuje přepravní společnost PPL CZ, s.r.o.
Termín dodání zboží
Objednané zboží vám doručíme na uvedenou adresu v časovém rozmezí 2 – 3 dnů od Vaší objednávky, a to v závislosti na Vámi zvoleném způsobu platby. V případě platby převodem z účtu Vám bude zboží odesláno po připsání fakturační částky na náš účet.
Způsob dodání zboží
Vaše provedená objednávka bude námi zpracována, následně předána k zajištění dopravy zboží přepravní společnosti.
Řidič zásilkové služby Vás bude sám kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle v den expedice Vaší zásilky. Standardní čas doručení je 8.00 – 18.00 hodin. Přesný čas doručení nelze určit.
Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte tuto závadu přímo řidiči a zkontrolujte obsah zásilky. Pokud při rozbalení zjistíte, že obsah zásilky je poškozený a je zřejmé, že poškození bylo způsobeno přepravou, informujte o poškození zboží okamžitě řidiče nebo bez prodlení přepravce nejpozději následující pracovní den. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Ve vlastním zájmu nepoškoďte obal při vybalování zboží a po určitou dobu jej ponechte uschován.